Monday, August 28, 2006

Roads less travelled.......

...........................................Sometimes smooth..........


............................................Sometimes tranquil..........


............................................Sometimes difficult..........


...........................................Sometimes calm..........


...........................................Sometimes welcoming..........


..........................................Sometimes curved..........


.............................................Sometimes straight..........


When I think that I am through traversing one path, life throws up another one with sharper curves and twists. Every time I feel tired, I feel.... that I have to go on......

Roads....and life.......always uncertain........

17 comments:

Jyothika said...

nice collection of road pics! good idea!

Viky said...

Wow. Superb mix of emotions and their picturisation.

Where are these btw?

chitra said...

roads are lovely, dark and deep .
i have miles to go before i sleep.


I am sure the poet would forgive me!!

Khushi said...

hmm... it would have been really boring if it were just plain roads all the way right???

chitra said...

-/Jyo
Tee hee...thanku thanku..nanna recent fascination!!

-/Viky
Thanks!! Swalpa Mangaloorindu...then some Coorg..and then some Mysore.

-/Namesake
Hey...after a long time :)....and good thoughts....

-/Khushi
Hmmm...what about the company, eh ;)?

Phoenix said...

nice pics yar

Sujit said...

yup.. thats what makes things interesting to see on the +ve note.. while drown you when we think -vely.

chitra said...

-/Phoenix
Thanks!!

-/Sujit
Hmmmm....thoughts should not stop us from enjoying life the way it is...right?

Sujit said...

yeah, thats true.. but thoughts are the ones that deviate us from the path we want to go isn't so?

chitra said...

Hm dear. i was around, in another road. Todate, i travelled this path!!!

Do deviate from your road and come across to our sites oo.

chitra said...

-/Sujit
As long as the thoughts are good....

-/Namesake
Sure :)!

Sujit said...

but we control our thoughs?..

angada said...

Country roads take me home...

I miss Bangalore :(

chitra said...

-/Sujit
Hmmm...we can control the direction of thoughts...

-/Angada
TaaLu....Mumbai do togonDu haaktheeni...

Avinash said...

chennagide fotos!!...

chitra said...

-/Avi
Thanks!! Swalpa PaDubidridu....

Charu said...

lovely, Chitra! that bit about the 'I still have to go on" is so true... are these pics all in Bgl?